კულტურების კონტაქტი და ღირებულებათა კონფლიქტი უცხოური ენის სწავლებაში.
ანოტაცია
1.6.2.1.7. კულტურების კონტაქტი და ღირებულებათა კონფლიქტი უცხოური ენის სწავლებაში. /ლ. ბოგდანოვა/. WEST-EAST. – 2019. – ტ. 2. – #1. – გვ.1 39-143. – რუს.; რეზ.: ქართ., ინგლ., რუს. DOI: https://doi.org/10.33739/2587-5434-2019-2-139-143
განხილულია მშობლიური და უცხო კულტურული ღირებულებების ურთიერთგავლენა უცხოური ენის სწავლების პროცესში. სტატიის მიზანს შეადგენს – აჩვენოს უნივერსალური და კერძო ეროვნული იმ ენების კონტინუუმში, რომლებიც ურთიერთქმედებაში შედიან უცხოური ენის სწავლების პროცესში. რუსული ენის მაგალითზე ნაჩვენებია, თუ როგორ აისახება ენის სწავლებაში კულტურული ღირებულებები, რომლებიც ცვალებადია ენიდან ენაში. ერთი და იმავე საგნისადმი დამოკიდებულების სტრუქტურა ხშირად არ ემთხვევა სხვადასხვა ენებში. მსგავსი გამოცდილების ადამიანებსაც კი განსხვავებული შეხედულება უყალიბდებათ მოვლენებზე, თუკი ისინი სხვადასხვა კულტურულ გარემოს ეკუთვნიან. სტატიაში დასაბუ-თებულია უცხოური ენების სწავლების პროცესში კულტურული კოდების გათვალისწინების აუცილებლობა. ლიტ. 19.
ავტ.
სტატისტიკური ჩანაწერი:
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
დამატებითი ფაილები
გამოქვეყნებული
გამოცემა
სექცია
კატეგორიები
ლიცენზია
საავტორო უფლებები (c) 2021 ყველა უფლება ეკუთვნით ავტორებს. ქართული რეფერატული ჟურნალი ჰუმანიტარული მეცნიერებებში იტოვებს მეორეული გამოქვეყნების უფლებას ტექინფორმის აბსტრაქტების ბაზაში აბსტრაქტის ინდექსირების მიზნით.

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

