კულტურა ლინგვოდიდაქტიკური კონცეპტოლოგიის სივრცეში.
ანოტაცია
1.6.2.1.4. კულტურა ლინგვოდიდაქტიკური კონცეპტოლოგიის სივრცეში. /ე. ტარევა/. WEST-EAST. – 2019. – ტომი 2/1, N1. – გვ. 123-127. – რუს.; რეზ.: ქართ., ინგლ., რუს.
DOI: https://doi.org/10.33739/2587-5434-2019-2-123-127
სტატია ეხება მეთოდოლოგიურად ღირებულ პრობლემას, რომელიც უცხოური ენების სწავლების მეთოდიკის სფეროში არსებული მეცნიერული ცოდნის განვითარების ძირითად პროცესებს ასახავს. მასში განხილულია კულტურა, როგორც ერთ-ერთი საკვანძო კონცეპტი „კონცეპტოლოგიასა“ და „ლინგვოკონცეპტოლოგიაში“. აღწერილია უცხოური ენების სწავლების ძირითადი ღირებულებები და ნაჩვენებია, თუ საკვანძო კონცეპტის ევოლუცია როგორ ასახავს მეცნიერული ცოდნის განვითარებას. კვლევის ობიექტს წარმოადგენს ლინგვისტურ საგანმანათლებლო პერსპექტივაში დანახული ცნება „კულტურა“. ავტორი განიხილავს იმ ფაქტორებს, რომლებიც გავლენას ახდენენ ამ ცნების ტრანსფორმაციაზე და დასძენს, რომ ისინი დამოკიდებულნი არიან საგანმანათლებლო პარადიგმის ცვლილებაზე. ლიტ. 19.
ავტ.
სტატისტიკური ჩანაწერი:
##plugins.themes.default.displayStats.downloads##
გამოქვეყნებული
გამოცემა
სექცია
კატეგორიები
ლიცენზია
საავტორო უფლებები (c) 2021 ყველა უფლება ეკუთვნით ავტორებს. ქართული რეფერატული ჟურნალი ჰუმანიტარული მეცნიერებებში იტოვებს მეორეული გამოქვეყნების უფლებას ტექინფორმის აბსტრაქტების ბაზაში აბსტრაქტის ინდექსირების მიზნით.

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

